Duše Neapole
Brilantně natočený portrét italské Neapole představuje svět aristokratů a jejich honosných paláců, ale i zapadlá zákoutí úchvatného města pod Vesuvem, obývaná bizarními postavičkami, nadanými uměním odolávat plynutí času.