Severní Korea, jeden den života
Rodina Hong Sun Hui, dělnice v textilní továrně, prožívá svůj „obyčejný“ život v zemi, jíž vládne Kim Jong Il. Její dcerka už od nejranějšího dětství vstřebává ideologii, která do nejmenších podrobností určuje nesvobodný život jejích rodičů. Bratr Hong však našel cestu k úniku: internet!