Co se stane s životem samotářského Dicka, když mu osudová náhoda místo dětské hračky přihraje do rukou skutečnou střelnou zbraň? Odpověď nabízejí scenárista Lars von Trier a režisér Thomas Vinterberg.
Bezejmenné, ale idylické hornické městečko. Samotářský Dick vyrůstá u starostlivé Clarabelle poté, co jeho otec zahynul při důlním neštěstí. Všichni od jeho opatrovnice po šerifa Krubsbyho ho odjakživa považují za hodného chlapce, který by neublížil ani mouše. Dickův osamělý, průměrný život se změní v okamžiku, kdy mu osudovou náhodou zabloudí do rukou místo klukovské hračky skutečná pistole. Co nečekané vlastnictví "dospělého" fetiše udělá s Dickem a s jeho novými kamarády, kterých má najednou víc, než kdy doufal? A co se stane, když s nimi tajně založí klub nazvaný The Dandies fungující podle paradoxních zásad "pacifismus a zbraně"? Autorem scénáře ke snímku reflektujícímu originálním způsobem fascinaci Američanů střelnými zbraněmi je Lars von Trier, který je blízkým kolegou režiséra Thomase Vinterberga z dob Manifestu Dogma 95.