Ani osud
Mladí hrdinové sociálního dramatu Alessandro a Ferdi vyrostli na zchátralém předměstí Turína, v nudě a zuřivosti outsiderů předem odsouzených k životnímu nezdaru. Dokážou najít vlastní cestu?
Alessandro Stellin a Ferdi Castronovo spolu odjakživa sdílejí dobré i zlé: stejnou školu, problémy s učiteli a spolužáky, směs nudy a divokosti živoření na předměstí Turína a v poslední době i starý skútr, na němž se jim občas povede vypadnout do zdevastované příměstské přírody nebo pustých, rozpadajících se továrních komplexů. Každý z nich se však musí potýkat s vlastní zoufalou osamoceností a s nepochopením rodičů: Alessandro žije s osamělou matkou, která pustne pod tíhou zpackané minulosti, Ferdi zase s nezaměstnaným otcem-alkoholikem. Dokážou se dospívající mladíci vyhnout pastem pouličního zločinu, násilností, drog a beznaděje? Nebo už brzy začnou připomínat své rodiče? Syrově realistická adaptace románu Gianfranca Bettina využívající mladých neherců a prostředí velkoměsta získala debutujícímu režisérovi pozornost na MFF v Benátkách a jednu ze tří hlavních cen na MFF v Rotterdamu.