Paradise Girls
Tři mladé Asiatky prožívají krizovou životní situaci. Miki se svým přítelem, za nímž přijela do Holandska, Pei Pei s otcem, v jehož čínské restauraci pracuje, a Shirley se synem, který potřebuje podstoupit závažnou operaci.
Příběhy třiadvacetileté Miki, jednadvacetileté Pei Pei a čtyřiadvacetileté Shirley se prolínají jen nepřímo. Všechny tři dívky jsou Asiatky a řeší krizovou životní situaci. Lehkomyslná Miki přijíždí za svým milencem Bennym do Holandska, přestože původně odmítla opustit Japonsko. Pei Pei pracuje v čínské restauraci svého otce a musí se rozhodnout, jak chce žít dál. A půvabná Shirley, která se stará o malého synka, zoufale shání peníze na závažnou operaci... Na první pohled by se mohlo zdát, že Paradise Girls tvoří trojice samostatných krátkých snímků. Na konci filmu se však životy tří mladých žen, pocházejících z Japonska, Číny a Hongkongu, důvtipným způsobem sblíží díky okamžikům, kdy dospívají k bodu životního zlomu. Film, vyprávějící nejen o třech ženských osudech, ale také o třech asijských kulturách, byl uveden na MFF v Rotterdamu a v korejském Pusanu.