Volání řeky
Milostný příběh se odehrává v průběhu japonské okupace Filipín ve vesnici na břehu životodárné řeky. Duroy, pronásledovaný minulostí, touží po krásné Iset, ta však musí o svém osudu rozhodnout sama.
Neobvyklý milostný příběh se odehrává v průběhu japonské okupace Filipín, v poklidné vesnici na břehu řeky, jež je odedávna jedinou spojnicí místních obyvatel s okolním světem. Duroy (Cesar Montano) touží po krásce Iset (Juliana Palermo), jejíž rodiče by však po boku své dcery raději viděli jejího zaměstnavatele, Američana Johna Smithe, nebo japonského důstojníka, který sem přichází jako velitel okupované zóny. Duroy, jenž svůj život považuje za sérii proher, hledá východisko v partyzánském odboji, zatímco dívka jeho snů se musí vyrovnat s brutální realitou a se selháním své rodiny a sama se rozhodnout, komu dá své srdce. Duchové minulosti, kteří Duroye pronásledovali, nad ním ztrácejí moc, ale volání řeky čeká na odpověď.