Železný ostrov
Kapitán Nemat velí zrezavělému vraku, který drží pohromadě jen zázrakem. Když loď zakotví na pobřeží jižního Íránu, v jejích útrobách nacházejí útočiště nejchudší z chudých. Lidé, kteří nemají kde složit hlavu a jsou příliš důvěřiví.