Pobřeží
Wahab se už narodil v Montrealu, ale jeho rodiče přišli z Libanonu. Vychovali ho teta a strýc, protože matka zemřela při porodu a otec, obviňován rodinou z její smrti, směl sledovat růst syna jen zpovzdálí. Až když náhle skoná i on, objeví Wahab krabici s audiokazetami a dozví se mnohé o minulosti, své, rodičů i vztahů mezi příbuzenstvem. A tak, když strýc zakáže pohřbít otce vedle jeho ženy, rozhodne se Wahab uložit mrtvého do rodinného hrobu v Libanonu. Prostá cesta z letiště na hřbitov se změní v nekonečné a děsivé putování zemí rozvrácenou válkou se Sýrií. Wahab zažije mnoho krutostí a najde několik dobrých přátel, hlavně si však ve světle primitivní agresivity a nesnášenlivosti uvědomí, jakou cenu mají hodnoty, které v Kanadě považoval za samozřejmé.