Milostné zločiny Gillian Guessové
Barvitě poskládaná mozaika o tom, že život někoho, kdo vypadá jako oživlá panenka Barbie, nemusí být vůbec růžový. Film silně inspirovaný pop-kulturou je podle slov režiséra "zábavnou a tajemnou podívanou ve stylu muzikálu a surrealistické koláže".