Divoká banda: Filmové album
Filmová lahůdka pro milovníky Sama Peckinpaha nahlíží do zákulisí příprav kultovní Divoké bandy. Peckinpahův biografista Paul Seydor uspořádal po letech objevené záběry z natáčení do půlhodinového dokumentu a zvukovou složku poskládal ze vzpomínek spolupracovníků. Nominace na Oscara v kategorii krátkých dokumentů (1997).