Jednoduše dobrodružná story: Sam Peckinpah, Mexiko a Divoká banda
Dokument Nicka Redmana navazuje na Seydorův slavný film o filmu Divoká banda. Ve čtyřiceti minutách absolutní cinefilie se střídají sekvence, které v legendárním westernu nenajdete, se záběry z výletu znalců a ctitelů díla Sama Peckinpaha do míst, kde Divoká banda vznikala.
Dokument Nicka Redmana navazuje na proslulý film o filmu Divoká banda, zkomponovaný Paulem Seydorem v roce 1996. Ve čtyřiceti minutách absolutní cinefilie se střídají sekvence, které v legendárním westernu nenajdete, se záběry z cesty znalců a ctitelů díla Sama Peckinpaha do míst, kde Divoká banda vznikala. V doprovodu Lupity, dcery slavného režiséra, si Paul Seydor, David Weddle a Garner Simmons plní letitý sen – spatřit i třetí rozměr lokací, do kterých byly zasazeny sekvence, jež zcela změnily jejich životy.