Romeo a Julie
Emotivní dokumentární film zachycuje inscenaci Bernsteinova muzikálu West Side Story, ve které vystupují mladí neslyšící lidé. Přestože herci nemohou hudbu slyšet, při vytváření netradiční choreografie se řídí jejími vibracemi.