Radiohead TV: Nejprolhanější ústa na světě
Čtyřiadvacet krátkých filmů z celého světa s hudbou kultovní britské skupiny Radiohead. Fiktivní televizní vysílání: animace, experimentální hudební videa, bizarní rozhovory se členy skupiny.
Čtyřiadvacet krátkých filmů s hudbou britské skupiny Radiohead. Kapela, která v posledních pěti letech získala kultovní status, vyzvala přes internet tvůrce po celém světě: mohou přispět snímky, které využívají hudbu Radiohead, pro plánovaný televizní kanál skupiny. Z velkého množství ohlasů bylo vybráno dvacet čtyři nejpozoruhodnějších filmů, pestře a mnohotvárně odrážejících skeptickou a bizarní atmosféru písní. Ve snímcích se často uplatňují moderní způsoby animace a manipulace obrazu, jsou tu však i hrané a loutkové sekvence. Čtyři půlhodinové díly „seriálu“ jsou prokládány komickými „bulvárními“ rozhovory se zpěvákem Thomem Yorkem a jeho kolegy z kapely a raritními hudebními výstupy Radiohead. Televizní kanál nakonec nebyl spuštěn a skupina vydala jedinečné pásmo jako první titul vlastního vydavatelství.