Liv Ullmannová - Scény ze života
Dokumentární portrét herečky a režisérky Liv Ullmannové shrnuje průběh její dráhy a zároveň zachycuje její současnou záslužnou aktivitu ve sféře umění i veřejného života. Četné ukázky z filmů, v nichž hrála nebo které režírovala, herečka komentuje a bilancuje svůj život.
V dokumentárním portrétu významné umělkyně se s Liv Ullmannovou (1938) setkáváme nejdříve v "roli" energické a přemýšlivé režisérky při natáčení filmu Soukromé zpovědi (Enskilda samtal) podle scénáře Ingmara Bergmana. Prostřednictvím ukázek z řady filmů a dokumentárních záběrů se poté retrospektivně odvíjí její herecká dráha: nejprve divadelní éra v Norsku, pak slavná bergmanovská éra ve Švédsku a posléze kariéra mezinárodní filmové hvězdy v USA. Ullmannová vzpomíná na dobu své slávy z odstupu, bilancuje s nadhledem i s humorem. Kromě herectví a režie psala knihy, vychovala sama dceru, procestovala celý svět jako vyslankyně humanitárních organizací UNICEF a I.R.C. Dokumentarista Edvard Hambro zachytil její všední pracovní program v New Yorku, kde herečka už delší čas žije, provázel ji i na jejích misijních cestách. Tvůrčí i lidský profil Liv Ullmannové dokreslují výpovědi jejích kolegů i dalších osobností z uměleckého světa.