Ultranova
Nekonvenční love story dvou osamělých duší, zasazená do bezútěšné industriální krajiny belgického Liège.
V působivém filmu Ultranova, jímž debutoval bývalý herec Bouli Lanners, touží osamělí Belgičané uprostřed bezútěšné, napůl zindustrializované krajiny po troše lidského tepla. Pobledlý a skleslý Dimitri (Vincent Lecuyer) žije ve zchátralém ubytovacím objektu ze 60. let. Je zaměstnán jako agent prodávající tzv. „domy na klíč“, stojící v kolonii, která svou neutěšeností připomíná peklo předměstských řadových domků z Odhadce Atoma Egoyana. Jeho sousedka Jeanne (Marie du Bledová) pracuje v místních skladech a oplývá bujnou fantazií. Své nejlepší kamarádce Cathy (Hélène de Reymaekerová) vykládá, že Dimitri je sirotek, jenž o svou rodinu přišel ve dvanácti letech. Dimitri takové zvěsti ani nepotvrzuje, ani nepopírá. Lennersův scénář poukazuje nenápadným způsobem ke svému podstatnému tématu – pocitu bezmoci těch, kteří uvázli v bezperspektivních zaměstnáních, neschopni změnit své osudy.