Zima bez ohně
Citlivý pohled na drama manželské dvojice, která utrpěla trauma po tragické smrti dítěte. Rodinný život na farmě se rozpadne, narušen je i citový vztah rodičů. Laure se psychicky zhroutí a je hospitalizována, Jean odejde pracovat do města. Nadějí se pro něj stane mladá emigrantka z Kosova.