Distrikt
Postkomunistický South Park. Divoký celovečerní animovaný film „made in Hungary“, který rozhodně není pro děti, přináší politicky nekorektní, drsnou vizi současné východní Evropy, předvedenou na mikrokosmu zchátralého budapešťského 8. distriktu se špatnou pověstí. Film, který má potenciál stát se kultovním.
Divoký celovečerní animovaný film „made in Hungary“, který rozhodně není pro děti, přináší politicky nekorektní, drsnou vizi současné východní Evropy předvedenou na mikrokosmu zchátralého budapešťského 8. distriktu se špatnou pověstí. Obyvatelé 8. okrsku představují nový multikulturní tavicí tyglík. Maďaři, Romové, Číňané, Arabové, Američané a Němci žijí v této budapeš´tské čtvrti společně s několika policisty, prostitutkami a zvířaty. V okrsku je možné všechno, a také se to stane. Diváci mají možnost nakouknout do dobrodružného života pouličního gangu a rodin jeho členů, který je plný humoru, každodenního zločinu, cti, lásky a sexu, kamarádství a potyček. Maďarsko-cikánská modernizovaná verze Romea a Julie. Postkomunistický South Park. Film, který má potenciál stát se kultovním.