Mrtví
Vargas, čtyřiapadesátiletý muž, je po letech propuštěn z věznice v provincii Corrientes v Argentině. Vydá se za svou teď již dospělou dcerou, která žije ve vzdálené, opuštěné oblasti podél řeky Jacaré. Aby se tam dostal, musí překonat dlouhou cestu, a to v malém člunu po řece, která teče uprostřed hluboké džungle. Radikálně minimalistické, odvážné mistrovské dílo téměř bez dialogů a příběhu využívá moderní filmový jazyk a má pozoruhodný, intenzivní a naprosto osobitý vizuální styl.