Divoké dny
Rokenrolové road movie o partičce kamarádů z Paříže, která se po noci plné piva vydá v ojetém autě na rockový koncert v Le Havru. Černobílý film, natočený ve stylu připomínajícím raného Jima Jarmusche nebo Akiho Kaurismäkiho.
Partička kamarádů z Paříže má společné dvě věci: lásku k rokenrolu padesátých let a dělnický původ. Jednoho rána se po noci plné piva a hloupých hádek rozhodnou, že se v ojetém autě vydají do Le Havru na rockový koncert. Mladá žena, její přítel a další dva mladíci zabloudí, znovu se pohádají, opět zabloudí, až se konečně octnou na pláži na mořském pobřeží nedaleko Le Havru. Koncert právě začíná a celá francouzská rocková scéna je tady. Znovu se vypije spousta piva. Kdekdo se popere. Pak koncert skončí a naši přátelé se vydají zpátky do Paříže... Černobílé road-movie, natočené ve stylu připomínajícím raného Jima Jarmusche nebo Akiho Kaurismäkiho, se odehrává v blíže neurčené době. Mohla by to být padesátá nebo sedmdesátá léta, ale stejně dobře také současnost...