Major Dundee: rozšířená verze
Žádný filmový fanoušek by si neměl nechat ujít jedinečnou příležitost spatřit po dlouhých čtyřiceti letech od premiéry zrestaurovanou verzi velkolepé podívané, přibližující samozvanou trestnou výpravu titulního hrdiny a jeho podivné bandy po stopách Apačů. V roli majora Dundeeho legendární Charlton Heston.