Non plus ultras
Umějí Češi správně fandit? Může se skalní fotbalový fanoušek zamilovat? Komedie o partě zuřivých fanoušků pražské Sparty se nedotýká jen sportovních otázek, ale i života, který je někdy zákeřný a voní pivem.
Jirka zvaný Bejčák je vůdcem party skalních fanoušků pražské Sparty, kterou nezajímá nic jiného než fandění a alkohol. Patří do ní i popudlivý rváč Vočko, hromotluk Potápěč, přihlouplý koktavý Pejsek a o něco starší slušňák Tyčka. Druhý domov našla parta v podniku hostinského Lojzy a svůj pivem zakalený zrak momentálně upíná k návštěvě dvou anglických rowdies, kteří s mladíky navzdory pokročilejšímu věku sdílejí jejich životní styl. Bejčák ovšem musí řešit i jiné problémy: zamiloval se totiž do kamarádky své sestry, což je ošemetná situace, jež vůbec nezapadá do jeho dosavadního života. Chuligánství doprovázející fotbalové fandění je sice ústředním, nikoli však jediným tématem snímku, který s komediálním nadhledem komentuje extrémní životy navenek obyčejných mladíků.