Rukojmí
Albánský přistěhovalec Elion Senia pochází z Tirany a v Řecku chce jen spravedlnost. V jejím jménu však se zbraní v ruce unese autobus mířící do Soluně a rukojmí hodlá propustit až po přejezdu albánských hranic. Začíná dvacetihodinová jízda plná dramatických událostí.
Ústřední postavou filmu natočeného podle skutečných událostí je albánský přistěhovalec v Řecku. Jeho osudový příběh vypovídá o tom, jak nesnadné může být soužití dvou sousedících národů. Elion Senia, pocházející z albánské Tirany, chce jen spravedlnost, domáhá se jí však teroristickými prostředky. Ozbrojený mladík unese autobus s pasažéry na lince do Soluně, ponechá si sedm rukojmí a žádá volný průjezd domů do Albánie a očištění svého jména. Dvacetihodinová jízda k hranicím, při níž autobus doprovázejí policejní auta a televizní kamery, přibližuje nejen Elionův život a důvody, které ho přiměly k drastickému řešení jeho problému, ale také jednotlivé účastníky nedobrovolného výletu v mezní situaci, pod hlavní samopalu.