Příběhy obyčejného šílenství
Tragikomický příběh bývalého navigátora Petra, který pracuje jako dělník v překladišti ruzyňského letiště, je vyprávěním o mužích a ženách, kteří ztratili směr své existence. Není lepší se nechat postrkovat životem jako balík?
Bývalý navigátor Petr pracuje v překladišti ruzyňského letiště. Na ztracenou práci rezignoval, rád by však získal zpět snoubenku Janu, která ho opustila s perspektivním Alešem. Problémy má Petr i s rodiči — hlavně s energickou matkou, která virtuálně bojuje za světový mír, zatímco pod rukama se jí rozpadá vlastní rodina. Petrův stále trudnomyslnější otec David, který dosud většinu času věnoval letargickému pozorování bublin unikajících z pivních lahví, se seznamuje s mladou sochařkou Sylvií, ale ani nový vztah není bez kazu — i když ho dívka přesvědčí, aby se v rovině uměleckých performancí vrátil ke své původní práci komentátora socialistických filmových týdeníků. Petra může zase jen stěží uspokojit placené šmírování milostných hrátek jeho sousedů... Petr Zelenka natočil podle vlastní úspěšné divadelní hry inteligentní, hořkou komedii o lidech, jejichž chování je modelováno snahou zbavit se jakýmkoli jen trochu normálním způsobem osamělosti.