Ironická romantická komedie, která rozhodně není určena jen ženám, vypráví příběh lásky redaktorky společenského časopisu Vyrovnaná žena - citově velmi nevyrovnané Laury. Dokáže hrdinka adaptace bestselleru Michala Viewegha najít cestu zpátky do mužné náruče postaršího prostatika Olivera?
Vzniku románového bestselleru Michala Viewegha předcházela svérázná reklamní kampaň — milostné dopisy opuštěného muže, adresované jeho ztracené lásce a umístěné na reklamních plochách ve vozech pražského metra. Tento motiv byl zakomponován i do románu a důležitou roli hraje i v jeho filmové adaptaci. Hlavní postavou ironické romantické komedie, určené nejen ženám, však není opuštěný Oliver, ale redaktorka společenského časopisu Vyrovnaná žena — citově velmi nevyrovnaná Laura. Život půvabné dívky lemují zkrachovalé vztahy s muži, počínaje americkým lektorem Jeffem přes prodavače mobilů Rickieho až k postaršímu, elegantnímu reklamnímu pracovníkovi Oliverovi. Ten nějakou dobu představuje Lauřin ideál — dokonce navzdory tomu, že ho z minulosti pojí těsné pouto s hrdinčinou matkou, překladatelkou Janou. Dokáže Laura, její matka, kamarádky, a dokonce i její kadeřnice najít toho pravého?