Manderlay
V druhé části plánované „americké“ trilogie Lars von Trier znovu uvádí na scénu Grace - hrdinku svého předchozího snímku Dogville. Ta je na staré plantáži jménem Manderlay konfrontována s děsivou krutostí a nespravedlností otroctví. Může zůstat stranou?
V druhé části plánované „americké“ trilogie, založené na motivu USA jako země neomezených možností, uvádí dánský enfant terrible Lars von Trier znovu na scénu postavu Grace — hrdinky svého předchozího snímku Dogville (Nicole Kidmanovou však vystřídala Bryce Dallas Howardová, známá z Vesnice M. Nighta Shyamalana). Grace a její otec se z Colorada počátku 30. let přesouvají do Alabamy, na starou plantáž jménem Manderlay, kde jsou konfrontováni s děsivou krutostí a nespravedlností otroctví. Není divu, že Grace nemůže zůstat stranou a rozhodne se zasáhnout. Ovšem s jakým výsledkem — pořádky udržované celá desetiletí se hroutí, ale osvědčí se výuka otroků demokracii?