O Schmidtovi
Film nejen o Schmidtovi, ale také o podivné neschopnosti Američanů vyrovnat se s takovými nevyhnutelnostmi, jako jsou ztráta, stárnutí a smrt. Jack Nicholson v jedné ze svých životních rolí.