Kavalkáda
Populárnímu mladému hudebníkovi Léovi nic nechybí: má slávu, peníze i štěstí u žen a dobré přátele. Je zvyklý dělat všechno naplno, a k tomu patří rychlá jízda. Jednoho dne ale havaruje, málem zemře a prognóza pro budoucnost je nemilosrdná: čeká ho kolečkové křeslo. Od počátečního zoufalství dospívá Léo k poznání, že i tak stojí za to žít.
Francouzský režisér Steve Suissa se karlovarskému publiku představil loni hořkou komedií Velká role, vyprávějící o muži, který lže své ženě, aby jí zpříjemnil poslední týdny života. Ústřední postava filmu Kavalkáda netrpí zhoubnou chorobou, ale na zbytek života je poznamenána vinou vlastního hazardérství. Úspěšný hudebník Léo má všechno: slávu, peníze, štěstí u žen a dobré přátele. Bezstarostně se vrhá do všech zábav, jistý a sebevědomý, i poněkud rozmazlený. Jednoho dne je ale všechno jinak: Léo v plné rychlosti nabourá se svým drahým autem a probudí se teprve na klinice. Zůstal naživu, ale už nikdy nebude žít jako dřív: je odsouzen smířit se s životem na kolečkovém křesle. Film vznikl na základě autobiografické knihy Bruna de Stabenratha, a líčí tedy skutečný příběh. Přechody od bezmocné zlosti a zoufalství k prvním úspěchům na cestě k alespoň částečné soběstačnosti a k přehodnocení dosavadního způsobu života má na svých bedrech komediální herec Titoff, který má na svém kontě teprve tři filmy.