V cizí kůži
Íránská uprchlice Fariba je v Německu přinucena převléknout se za muže a přijmout jeho identitu. V mužském přestrojení pak přijme ilegální práci v továrně, kde se seznámí s mladou dělnicí Annou. Mezi oběma se vytvoří silné pouto, jehož důsledkem zákonitě musí být prozrazení skutečné identity uprchlé ženy...
Třicetiletá íránská překladatelka Fariba chce ve Frankfurtu získat politický azyl. Protože německá strana zřejmě nebude její žádost akceptovat, Fariba začne v provizorní ubytovně pro uprchlíky počítat hodiny, kdy bude vyhoštěna. Úřadům totiž lhala: důvodem k útěku je její lesbická orientace, za kterou jí v Íránu hrozí trest smrti. Poté, co labilní íránský uprchlík Siamak (jenž již získal předběžné, časově omezené povolení k pobytu) na letišti spáchá sebevraždu, Fariba si ostříhá vlasy a přijme jeho identitu. Navzdory hrozbě deportace si v mužském převleku a s falešnými papíry sežene ilegální sezonní práci v továrně, kde se zamiluje do dělnice Anny... Drama se v odlišném žánru dotýká téhož tématu jako komedie Terminál (cizinci, kteří nedostanou povolení k vstupu do západní země, se ocitají na území nikoho). Zamýšlí se nad problémy islámských imigrantů v Německu i nad otázkou „vnitřního“ exilu, který hrdinka prožívá v důsledku své sexuální orientace nejen v konzervativní islámské zemi, ale i v západní společnosti.