Poslední momentky
Dvacetiminutový dokument o dnes již neznámé profesi pouličních fotografů, proslulých vyhotovením fotografie během jedné minuty a bez použití negativu. Unikátní záběry zachycují guru minutových fotografů Josého Riveru (1906 - 1994) při práci v ulicích rodného Las Palmas.
Dvacetiminutový příběh o dnes již takřka neznámé profesi. José Rivero (1906 — 1994), zachycený režisérem při práci několik let před svou smrtí, patřil na Kanárských ostrovech k místním legendám. Pouliční fotograf, k jehož specialitám patřilo vytvoření snímku během jedné minuty bez použití negativu, ovlivnil několik generací svých následovníků, kteří se stejně jako Rivero přiřadili k nekonečnému zástupu jedinců snažících se v průběhu historie člověka a jeho vnímání aspoň na okamžik zastavit neúprosné plynutí času.