Bez režie
Třicetiletá filmařka cestuje s osmimilimetrovou kamerou po světě a vyptává se slavných režisérských osobností, co pro ně znamená dělat film, proč dělají film či jaké pocity má "cineast". Na další podobné otázky odpovídají Abel Ferrara, Bernardo Bertolucci, Larry Clark, Emir Kusturica, Jonas Mekas a další.
Třicetiletá filmařka cestuje s osmimilimetrovou kamerou po světě a vyptává se slavných režisérských osobností, co pro ně znamená dělat film, proč dělají film, jaké pocity má „cineast“... Na tyto a další podobné otázky odpovídají Abel Ferrara, Bernardo Bertolucci, Larry Clark, Emir Kusturica, Jonas Mekas, Spike Lee, Mike Figgis a mnoho dalších. Poeticky laděná mozaika s ambicemi experimentu dokazuje, že nejlepší odpověď na otázky si začínající režisérka nutně musí poskytnout sama.