Bože můj
Sedmasedmdesátiletá Julite Karmazová žije s nemluvným synem na bělorusko-litevském pomezí. Pečuje o malé hospodářství, v neděli chodí do kostela. Největší potěšení má ale z plastik pro náhrobky a boží muka, které vytváří z vlastnoručně vyrobeného cementu.
U vsi Peligrynda na bělorusko-litevském pomezí žije sedmasedmdesátiletá Julite Karmazová se staromládeneckým synem. Od rána do večera je na nohou. Poklízí dům, opatřuje krávu, suší seno, vozí si na zahradu jemný písek. Potřebuje ho na výrobu cementu, z něhož vytváří půvabné plastiky. Vyzdobila jimi hrob manžela, má je nachystané i pro sebe a syna. Její Panenky Marie a ukřižovaní Kristové zdobí boží muka v celém okolí.