Jsem sexuální maniak
Totálně autobiografický film o muži závislém na sexu s prostitutkami, který se nedokáže své úchylky zbavit. I když je problém hlavního hrdiny opravdu vážný, samotný film je nesmírně zábavná absurdní komedie se silně exhibicionistickým nádechem, připomínající nejlepší snímky Woodyho Allena.