Úplní cizinci
Filmové puzzle, brilantní hříčka, v níž jsou tři příběhy rozkrývány z úhlu pohledu pěti postav. Oklamaná snoubenka, zoufalý svobodný mládenec, znuděný soukromý detektiv, podvodnice a naivní mafiánský boss: nesourodí protagonisté, zahledění sami do sebe, se setkávají i míjejí v jediném ději.
Tři tragikomické příběhy jsou podány z úhlu pohledu pěti postav, jakoby propojených výrokem jedné z nich: "Přihodilo se to, protože mé štěstí záviselo na někom jiném." Zoufalého třicátníka Miyatu nepochopitelně opustila dívka, sotva jim oběma pořídil hnízdečko lásky. Jeho přítele Kandu už omrzela práce soukromého detektiva, avšak zatímco se snaží Miyatovi udílet rady do života, vymkne se mu z rukou i ten jeho. Mafiánský boss Kisuke má problémy se svou zločineckou organizací. Spojnicí příběhů všech tří mužských protagonistů se stává zklamaná žena Maki, která se rozhodla opustit před svatbou svého snoubence a ocitá se nečekaně v soukolí příčin a následků, rozpohybovaných profesionální podvodnicí Ayumi. Jak se příběh vyvíjí, začíná postupně odrážet vzájemné propojení mezi zdánlivě prostými a na sobě nezávislými epizodami a překvapivě osvětluje nepředpokládané vztahy a souvislosti.