Láska + nenávist
Debut, uvedený letos na MFF v Berlíně. Na sever Anglie situovaný vášnivý příběh bílého Brita a sedmnáctileté muslimky, kteří se ocitají v křížové palbě mezi vírou a city, tradicí a instinkty, láskou a nenávistí.