Řekni jim, kdo jsi
Fascinující dokumentární portrét legendárnho amerického kameramana Haskella Wexlera natočil jeho syn Mark. O renomovaném a kontroverzním umělci hovoří Miloš Forman, Paul Newman či Albert Maysles, zatímco Jane Fondová vypráví o podobně problematickém vztahu ke slavnému otci.
Kontroverzní, geniální, renomovaný, problémový. Těmito přívlastky častují přátelé i lidé z branže legendárního kameramana Haskella Wexlera, spolutvůrce filmů Kdo se bojí Virginie Woolfové?, American Graffitti nebo Přelet nad kukaččím hnízdem. Tentokrát se však slavný potížista nalézá v hledáčku kamery, za kterou nestojí nikdo jiný než jeho syn. Marku Wexlerovi se podařilo sestavit fascinující portrét umělce, jehož nesmlouvavý individualismus učinil rodinné svazky přinejmenším problematickými. I při samotném natáčení radí Haskell synovi, jak se má pracovat s kamerou. Zasvěcené komentáře o nepřehlédnutelné osobnosti amerického filmu poskytují Miloš Forman, Michael Douglas, Dennis Hopper, Paul Newman či Albert Maysles, s pozoruhodnými připomínkami na téma citové nedostatečnosti slavných otců se svěřuje další z „postižených“ dětí, Jane Fondová.