Můj život s otcem
Paul a Patrick jsou dva povahově naprosto odlišní bratři, které spojuje pouze příjmení a otec, po němž jej převzali. V okamžiku, kdy se stárnoucí muž vrátí domů s vyčerpaným kontem a podlomeným zdravím, jsou všichni tři donuceni ke společnému soužití v rozpadajícím se rodinném domě.
Paul, rozevlátý třicátník a začínající spisovatel, bezstarostně proplouvá životem po boku své přítelkyně. Komisní a čísly pohlcený Patrick řídí farmaceutickou firmu a soukromý život se mu rozpadá před očima. Paul a Patrick jsou dva povahově naprosto odlišní bratři, které spojuje pouze příjmení a otec, po němž je převzali. V okamžiku, kdy se stárnoucí muž vrací domů s vyčerpaným kontem a podlomeným zdravím, jsou všichni tři donuceni ke společnému soužití v rozpadajícím se rodinném domě. Kanaďan Sébastien Rose rozehrává svůj druhý film jako intimní drama, pojednávající o věcech života se štiplavým humorem a nepatrným přídechem operní exaltovanosti. Příběhu vévodí bonvivánská figura velkorysého otce, celoživotního milovníka žen a dobrého vína, chápajícího svou náhlou sexuální nemohoucnost jako příležitost, aby přesunul veškerou pozornost na odcizené syny.