Romántico
Melancholický dokumentární portrét Carmela Muñize a jeho přítele Artura, dvou mexických muzikantů, kteří obrážejí bary, restaurace a ulice San Franciska a hrají písničky o lásce za peníze lidem, kteří jimi pouze pohrdají. Film o velkých nadějích, zklamáních, vysoké ceně za přežití, o tom, jak těžké je být umělcem, a také o neutuchající touze po štěstí navzdory nesplněným snům.