Snowboarďáci
Jáchym a Rendy jsou kamarádi, kteří se věnují snowboardingu. Jsou v něm přeborníky, ovšem zatím jen na počítačových simulátorech. Je jim šestnáct a leccos hodlají ve svém životě změnit. Čeká je totiž vysněný pobyt na horách, který si — konečně mimo rodinný kruh — rozhodně chtějí užít. Na nových prknech i v soukromí. První společná pánská jízda ve Špindlerově Mlýně ale vůbec nezačíná podle jejichpředstav: jako nežádoucí přívažek s sebou dostávají Jáchymovu protivnou starší sestru, Jáchymův bratranec a zároveň správce chaty, kde jsou ubytováni, je hned zapřáhne do práce, a jak se ukáže, tři vyhlídnuté atraktivní snowboarďačky jsou opečovávány frajery z týmu Sněžných panterů. Navíc snowboard v praxi není vůbec jednoduchý sport. Všechny nástrahy jsou ale nakonec šťastně zdolány a silvestrovská noc klukům naplní i erotické sny. Teenagerská komedie debutujícího scenáristy a režiséra Karla Janáka zaznamenala v kinech mimořádný divácký úspěch.