Život a doba Johna H.
Náhodný návštěvník divadla se octne v podivném světě, kde je přinucen hrát jednu z rolí na pódiu. Brzy zjistí, že hranice mezi realitou a fikcí zmizela a že se má stát účastníkem zločinu.