Taková krásná země
Tři příběhy. Ukrajinská dívka Jana se v Izraeli sblíží s bývalým policistou Frankem, který pracuje pro gangsterského bosse. Po Janě marně pátrá farmář Zeltzer, který nalezl její tašku s fotografiemi jejích blízkých. Zeltzerovi thajští dělníci jsou terčem perzekuce policisty Eloniho, který se stará o handicapovaného otce.
Přes ostnatými dráty vymezenou izraelsko-jordánskou hranici blízko přechodu Arava přejde několik ukrajinských žen. Na druhé straně hranic je převezme bývalý policista Franco. Ten nyní pracuje pro gangsterského bosse, jenž v oblasti řídí organizovanou prostituci. Franco se začne sbližovat s Janou, po níž mezi prostitutkami pátrá obtloustlý farmář Zeltzer, jenž nalezl její tašku s fotografiemi jejích blízkých. Na Zeltzerově farmě pracující Thajci jsou trnem v oku tvrdému policistovi Elonimu, který je perzekvuje kvůli nezákonnému lovu. Sám se musí starat o handicapovaného otce a jediný, kdo mu může pomoci, je na hazardu závislý Filipínec Eddie. Ten je ale kvůli svému gamblerství zapleten s gangsterským bossem... V „multietnickém“ geoprostoru se odehrávají tři na první pohled vzájemně nesouvisející příběhy, jež se postupně začnou propojovat. Mozaikovitě strukturované drama načrtává nepředvídatelný pohled na společenské poměry v oblasti ležící v blízkosti Mrtvého moře.