Zimní polibek
Zimní polibek, zdařilá prvotina norské režisérky Sary Johnsenové, je civilním dramatem o ztrátě, lítosti a možnosti vykoupení. Začíná však zdánlivě jako klasická detektivka. Lékařka Victoria (Annika Hallinová) žije ve Stockholmu se svým mužem Filipem (Göran Ragnerstam) a jejich synem Sunem (Axel Zuber). Je workoholička, a možná i proto včas nerozpozná příznaky synovy choroby. Když se Sune znenadání při jednom hokejovém utkání svalí mrtev na zem, přičítá zdrcený Filip vinu manželce. Victoria utíká do Norska, kde přijme práci doktorky v malém městečku. Když při protahování zasněžených silnic připraví pluh o život malého chlapce Darjoshe (Jade Francis Haj), Victoria v té nehodě vidí cosi mysteriózního. Režisérka S. Johnsenová vytváří jemnou tkáň emocí, v níž se prolínají spřízněné příběhy smrtí obou chlapců.