Kde je pravda
Dva slavní televizní komici se po letech společného vystupování nečekaně rozejdou. Patnáct let na to se mladá novinářka snaží dopátrat se příčin jejich rozchodu. Zjišťuje, že pravda je daleko složitější než si představovala. Film se vyznačuje vynikajícími výkony Colina Firtha a Kevina Bacona v hlavních rolích.
Lanny Morris a Vince Collins byli na sklonku padesátých let nejpopulárnější komici Ameriky, sledovaní miliony televizních diváků. Jednoho dne se rozdělili, ale ani jeden z nich už nikdy nedosáhl takového úspěchu jako dřív. O patnáct let později se mladá ctižádostivá novinářka rozhodne pátrat po příčinách jejich rozchodu. Zjistí, že na jeho počátku byla mladá žena, nalezená mrtvá v hotelovém pokoji. Když se novinářka pokouší odhalit okolnosti její smrti, dospívá postupně k poznání, že pravda je daleko složitější, než si dovedla představit, a rozpoutá události, nad nimiž ztrácí kontrolu. Film se skládá ze dvou žánrově odlišných částí: jednu z nich tvoří společná vystoupení oblíbené dvojice komiků, tedy jejich mediální podoba, od níž se soukromá tvář obou hvězd značně liší. Druhá, poněkud konvenčnější, sleduje postup pátrání v duchu psychothrilleru, ovšem tvůrci nejde ani tak o rozuzlení tajemství, jako o kritiku amorálnosti obou televizních hvězd. Film byl uveden v soutěži letošního Cannes.