Reality Shock
Absurdní dokumentární komedie navazuje na režisérovy předchozí snímky Absolut Warhola a Střed. Tentokrát nás Mucha přivádí do zalesněné oblasti Polska a představuje nám svéráznou komunitu podivínů, pro které je koncepce Evropské unie stejně nepochopitelná jako UFO, jež před několika lety navštívilo jejich vesnici.