Pojď blíž, cukrátko (Česko-jihoafrické sny)
Již několik let spolupracuje deset českých a jihoafrických umělců na unikátním divadelním projektu. Obsesivní sny, nesplněné touhy, noční můry se staly základem, na němž se setkali tvůrci velmi odlišných kultur.