Kung-Fu Mela
Drobný zlodějíček Sing se snaží prodrat mezi zločineckou elitu a stát se členem nemilosrdného a obávaného gangu, který ovládá celou Šanghaj, ale brzy poznává, že postrádá několik základních předpodkladů, aby se stal skutečným zločincem a zabijákem.