Modelka, herečka, zpěvačka, múza. Život Nico je příběhem nekompromisní umělkyně, která našla uspokojení ve svém díle až poté, co ztratila většinu svých fanoušků. Její příběh tak v extrémní podobě sděluje pravdu o těžkostech mnoha žen, umělkyň a matek během jejich cesty k opravdové dospělosti.
Mezi Paříží, Prahou, Norimberkem a Manchestrem se odehrává příběh legendární zpěvačky, modelky, Warholovy múzy a ikony (nejen) šedesátých let. Italská režisérka Susanna Nicchiarelli se rozhodla soustředit na konkrétní úsek jejího života – poslední dva roky, které strávila na turné po Evropě během 80. let. Film tak není obligátní výběrovou biografií, ale snaží se odhalit skutečnou ženu, skrývající se za ikonickým statusem a mediálním obrazem Nico. Je příběhem znovuzrození umělkyně, matky i ženy, příběhem vyprávěným s důvtipem, ironií a bez dramatického sentimentalismu – způsobem, jakým by jej podala ona sama.