Myslí jako Češi, mluví jako Češi, ale vypadají jako Vietnamci. Film Bo Hai je o vztahu starší generace Vietnamců s jejich dětmi. Zvláštní uznání poroty v Národní soutěži na Festivalu krátkých filmů Praha 2018.