Dobré mravy
Když si těhotná zámožná Ana najme osobní chůvu, ani jedna z nich netuší, jaké fatální následky pro ně obě bude porod mít. Nekonvenční horor, který se nebojí ani pohádkových poloh, přináší kromě vytříbeného klasického stylu i kritiku brazilské společnosti.
Clara, čelící tíživé sociální situaci, se rozhodne přihlásit na místo chůvy u zámožné těhotné Any. I když nemá dostudovanou školu či praxi v oboru, její přítomnost má na Anu natolik uklidňující vliv, že se ji rozhodne najmout. Zatímco se ženy sbližují, Aniny těhotenské příznaky začnou být podezřele atypické. Porod má pak pro obě fatální následky. Nekonvenční snímek čerpá z tradice hororového žánru, aby konvence využil ke kritice brazilské společnosti. Neméně referenční je i fantaskní styl filmu, upomínající na klasické postupy studiové tvorby. V pořadí druhý film režisérů získal Zvláštní cenu poroty na MFF v Locarnu.