Predátor
Neprostupná džungle, vesmírný lovec a nejchlapáčtější stisk ruky ve filmové historii. Málokterý snímek obsahuje tolik ikonických momentů jako tento. Perfektní mix akce, napětí a humoru přitom není jen obyčejným béčkem, ale naopak žánrově vytříbeným majstrštykem, jenž zůstává nepřekonaný i po mnoha dekádách. Příběh té úplně nejdrsnější americké jednotky, kterou postupně masakruje neviditelný nimrod, navíc obsahuje tu nejlepší věc osmdesátých let: Arnieho Schwarzeneggera. Jeho mohutné svalstvo a ještě mohutnější rakouský přízvuk jsou jedinou záchranou před zdánlivě neporazitelným kosmickým parchantem. Ale co krvácí, to může také zemřít.