Lovecká sezóna
Divoká scenerie Jižní Ameriky jako portrét rozervané vnitřní krajiny otce a syna, lovce a učedníka, jejichž konfliktní vztah je štvanicí vydrážděn na nejzazší pudovou úroveň. Honba jako zasvěcující rituál, který poměrem predátor – kořist dokáže naučit nejen zabíjení, ale také pokoře i odpuštění.
Celovečerní debut Natalie Garagiolaové, který vzbudil pozornost na MFF v Benátkách, sleduje střet Ernesta, respektovaného stopaře, a syna Nahuela, jehož je Ernesto nucen se po deseti letech, po úmrtí bývalé manželky, ujmout. Zpupný syn a nesmlouvavý otec znázorňují dravce, kteří mezi sebou svádějí boj o vůdčí postavení a respekt. Pokořen může být ale jen jeden z nich… Syrové drama zakořeněné v nehostinných podmínkách divočiny Patagonie oklešťuje veškeré příkrasy rodinného sváru, přitom se mu daří přesně zaměřit citové rozpoložení aktérů ozbrojených nejen puškami, ale také tvrdohlavostí.